اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

باهرکسی صادق باش
صداقت
هرچه هم بد باشد
تورا سربلند میکند
تورا باارزش میکند
صداقت
هرچه سخت باشد
در گفتن
در رفتار
در کردار
درآخر شادمانی
سبکی
پاکی را میاورد
تا میتوانی صادق باش
استاد دیگران باش
صداقت
هرچه باشد
می ارزد...

 

تروخدا نظر یادتون نره...نظر خوب و بد ارزشمنده



نظرات شما عزیزان:

اناهیتا
ساعت14:19---15 ارديبهشت 1393
خیلی خوب بود
پاسخ:ممنونم.مرسی ازاینکه وقت گذاشتید و خوندید.


اناهیتا
ساعت14:18---15 ارديبهشت 1393
خیلی خوب بود

sajad
ساعت18:57---27 آذر 1392
خیلی بی سروته بود؟


تنها
ساعت14:19---4 آذر 1392


خوب نبود:)
پاسخ:ازشما عذر میخام.امیدوارم درشعرهای بعدی احساس رضایت در شما ببینم.


مژگان
ساعت21:31---18 اسفند 1391
من بعضی موقع ها از این که اینقدر با همه صادقم دلگیر میشم اخه خیلی ضربه خوردم ولی این شعر خیلی بهم امید داد
پاسخ:درهمه حال صادق باش با هرکسی چون بی صداقتی کلید همه نوع درده


h1994
ساعت0:27---18 اسفند 1391
خیلی محتوای نوشته هاتون عالیه خیلیییی.

جسارت نباشه یه سوال من نمیتونم مرز شعرو نثرو از تو بعضی نوشته هاتون تشخیص بدم الان
پاسخ: از ویژگی های نوشته هاست.من سعی نمیکنم شعر رو زندانیه قالب ها کنم میگذرام تا خود شعر همون جوری که میتونه بیاد حالا توی هر قالبی باشه یعنی خوده شعر همه کارهارو میکنه من فقط مینویسم. ممنونم که شعر ها و نوشته هامو میخونی.


سمانه
ساعت21:43---17 اسفند 1391
فقط میتونم بگم مرسی
پاسخ:خواهش میکنم دوست عزیز


علی
ساعت21:42---17 اسفند 1391
شعرات همرو دیوانه میکنه واقعا دمت گرم
پاسخ:تشکر واژه ی اندکی ست در مقابل این همه خوبی


فروتن
ساعت21:42---17 اسفند 1391
شعرت به معنای واقعی افرین داره. اففففرین
پاسخ:افرین بر شما و ایران زمین


ترنم باران
ساعت21:09---17 اسفند 1391
خیلی قشنگ صداقتو توصیف کردی
مرسییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: